{"id":13309,"date":"2018-03-20T15:21:20","date_gmt":"2018-03-20T14:21:20","guid":{"rendered":"http:\/\/kbcsm.hr\/?p=13309"},"modified":"2020-04-23T18:28:56","modified_gmt":"2020-04-23T16:28:56","slug":"odrzana-edukacija-stilovi-osobnosti-i-timski-rad-kako-dobro-suradivati-s-kolegama-i-pacijentima-usprkos-razlicitostima","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.kbcsm.hr\/2018\/03\/20\/odrzana-edukacija-stilovi-osobnosti-i-timski-rad-kako-dobro-suradivati-s-kolegama-i-pacijentima-usprkos-razlicitostima\/","title":{"rendered":"Odr\u017eana edukacija \u201eStilovi osobnosti i timski rad \u2013 kako dobro sura\u0111ivati s kolegama i pacijentima usprkos razli\u010ditostima\u201c"},"content":{"rendered":"

Dana 9. o\u017eujka 2018. godine magistar i profesor psihologije, Matej Sakoman, u organizaciji Ureda za osiguranje i unapre\u0111enje kvalitete zdravstvene za\u0161tite KBC \u2013 a Sestre milosrdnice, odr\u017eao je interaktivnu edukaciju pod nazivom\u00a0 \u201eStilovi osobnosti i timski rad \u2013 kako dobro sura\u0111ivati s kolegama i pacijentima usprkos razli\u010ditostima\u201c u Multimedijskom centru KBC – a Sestre milosrdnice kojoj je prisustvovalo \u010dak 90 sudionika.<\/p>\n

Ova edukacija je bila namijenjena svim djelatnicima KBC \u2013 a Sestre milosrdnice. Zahvaljuju\u0107i aktualnosti i kvaliteti teme te vrsnom predava\u010du, Edukaciji su nazo\u010dili zaposlenici drugih zdravstvenih ustanova i predstavnici udruga pacijenata.<\/p>\n

Sudionici su tijekom edukacije promi\u0161ljali i raspravljali o \u201ezlatnim pravilima\u201c komunikacije (davanju i primanju informacija, suo\u010davanju s konfliktima, po\u0161tivanju razli\u010ditosti te stvaranju pozitivnog imid\u017ea) te su rje\u0161avali \u00a0DISC upitnik procjene stila pona\u0161anja temeljem kojeg su dobili bolji uvid u vlastito opho\u0111enje.<\/p>\n

Kao najva\u017eniji zaklju\u010dak ove interesantne i interaktivne edukacije mo\u017ee se istaknuti da je \u201ekrvotok\u201c svake poslovne organizacije upravo timska komunikacija koju treba razvijati, \u00a0ona je lako je dostupna i klju\u010d je uspjeha. Zaposlenici organizacije \u0107e puno lak\u0161e stvarati pozitivnu organizacijsku klimu, koja klju\u010d uspjeha svakog tima i organizacije, ako vole ono \u0161to rade i razvijaju pozitivne odnose sa svojim suradnicima.<\/p>\n

 <\/p>\n