• Anketa o zadovoljstvu pacijenata u bolničkoj zdravstvenoj ustanovi

    U želji da Vam osiguramo što bolju kvalitetu liječenja i njege, pripremili smo ovu anketu koja sadrži pitanja vezana uz sustavnost i usklađenost skrbi koja Vam je pružena, dostojanstvo i poštovanje iskazano prema Vama, Vašu uključenost u liječenje, zadovoljstvo osobljem i konačno zadovoljstvo higijenom i čistoćom.
    Ako želite pridonijeti kvaliteti liječenja i pružanju njege, molimo Vas da svoja opažanja i iskustva tijekom boravka na ovom odjelu (ustanovi) izrazite odgovorima na pitanja u anketi. Anketa je anonimna.

    Molimo Vas da označite po jedan od ponuđenih odgovora za svako pitanje koje po Vašem mišljenju najbolje odgovara Vašem slučaju.

    * * * Prilikom odgovaranja na pitanja od rednog broja 13 do rednog broja 15: Molimo Vas da na ljestvici od 1 do 5 odaberete odgovor, gdje 1 označava potpuno nezadovoljstvo, a 5 potpuno zadovoljstvo, izrazite svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo.

    Napomena:
    Vaša je anonimnost potpuno zajamčena, a podaci iz ovog listića koristit će se isključivo u svrhu poboljšanja kvalitete bolničke zdravstvene zaštite i unaprijeđenja prava pacijenata.
    Izvor: Priručnik o standardima kvalitete zdravstvene zaštite i načinu njihove primjene

    Anketa o zadovoljstvu pacijenata u bolničkoj zdravstvenoj ustanovi
  • Anketa o zadovoljstvu zaposlenika

    Anketa je anonimna i namijenjena zaposlenicima naše ustanove. Cilj je ankete uočiti probleme s kojima se zaposlenici susreću na poslu, kako bi se mogli ponuditi prijedlozi za poboljšanje uvjeta rada u našoj ustanovi.

    * * * Prilikom odgovaranja na pitanja od rednog broja 08 do rednog broja 21: Molimo Vas da na ljestvici od 1 do 5 odaberete odgovor, gdje 1 označava potpuno nezadovoljstvo, a 5 potpuno zadovoljstvo, izrazite svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo.

    Napomena: Vaša je anonimnost potpuno zajamčena, a podaci iz ovog listića koristit će se isključivo u svrhu poboljšanja kvalitete rada unutar ustanove. Izvor: Priručnik o standardima kvalitete zdravstvene zaštite i načinu njihove primjene

    Anketa o zadovoljstvu zaposlenika
  • Upitnik – Kako mi je saopćena dijagnoza?

    Ako ste zadnje dvije godine dijagnosticirani u Kliničkom bolničkom centru Sestre milosrdnice molimo Vas da ispunite ovaj upitnik kako biste nam pomogli unaprijediti ovaj segment zdravstvene zaštite.

    Upitnik je anoniman, a rezultate će koristiti Klinički bolnički centar Sestre milosrdnice isključivo u svrhu analize i unaprjeđenja kvalitete komunikacije i saopćavanja dijagnoze ili drugih teških vijesti pacijentima.

    UPITNIK „KAKO MI JE SAOPĆENA DIJAGNOZA?“
  • Analiza pritužbi pacijenata